090417 IT'S FRIDAY AND I'M IN LOVE :)

Igår. vid halv fyra igår hade jag utvecklingssamtal med mami och lärare sofia. Hon sa bara positiva saker och att jag verkligen var en tillgång till klassen.. så känns det dock inte. Folk irriterar sig nog mer på mig och mina skrattanfall. men hallå? sluta upp, skratta och le bré :) igår så dansade även några av oss i klassen till cha cha slide, en jävligt skön låt som man kan spanka till :) coooooooooooolt =)
 Hade även träning igår och ida och jag var duktiga som sprang dit och hem från träningen... riktigt skönt faktiskt.. :) sedan när jag kom hem var det bara att sätta igång med spanskan.. fy fan. Jag blev klar med rättningen och allt, men jag hann inte skriva ut varken i skolan eller hemma.. så maarja har fortfarande inte fått arbetet. = det var helt jävla onödigt för mig att åka till skolan idag för att tempuset vi gick igenom, imperfekt, kan jag redan. alla andra lektioner var inställda. men en sån duktig elev som jag är så pallrade jag mig till skolan. i onödan.


idag. vaknade 06.10 och åkte till skolan sedan 07.11. slutade 09:50 och tog 08 bussen till stationen och 33 tåget hem.. = jag var hemma runt 11.. när jag kom hem gick jag och la mig i sängen och läste, men somnade.. och vaknade sedan igen av att det knackade på dörren.. sen la jag mig igen.. och sedan vaknade jag och började läsa igen.. har 278 sidor kvar att läsa.. good luck. något kul jag kom på när jag vaknade var att jag knappt minns att jag gått och öppnat dörren och sedan att jag tagit två kakor gått och lagt mig i sängen käkat dom och somnat om. fan vad skön jag är :)


vad ska jag göra ikväll? blä. det blir väl antagligen att läsa twilight.. men caroline undrar också om jag vill göra något med henne, och det vill jag ju såklart.. frågan är bara om jag kan offra den tiden? :S har så jävla mycket att göra just nu till nästa vecka..


Till nästa vecka:

- book oralpresentation, twilight, tisdag.

- Svenska intervju, torsdag

- ULS filmanalys, fredag.

- (Läsa king, samhällsbok till maj någongång.)

- (Naturprov, tisdag den 28:onde
.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0