090426 PAPER PLANES :)

God eftermiddag :)

idag har jag varit alert.. (allert?:S).. Jag hade ställt alarm på mobilen klockan 09:30, men gick upp efter 10.. men då iallafall så började jag att skriva på ULS-analysen iallfall :) har nu skrivit typ 1 sida + lite till.. ska göra klart resten nu :)... vid halv två åkte jag, mami, make, mattias och oskar till en hall som mamma hyrt vid Astra för att spela lite skoj innebandy... det var helt okej xD.. när vi spelat i en och en halv timme kanske så vi spela, pojkarna basta och sånt.. mamma och jag gick på promenix :) mysipysi.. kommit på att naturen är himla vacker :)

Nu kom jag precis hem.. ska skriva klart ULS:en nu, sen äta... och läsa lite naturkunskap.. sen får vi se om jag drar vid 8 och möter Carro för att gå en prommis igen :)

Det är jätteskönt väder ute idag :D jag gick i short och t-shirt och frös inte :) det var runt 20 grader skulle jag tro :)

Lyssna på den här låten, as skön :) typ helt vimsig musik, men skön!! :D




Kanske skriver senare igen.. Ha en fortsatt bra dag :) <3 :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, den där låten är så skönt ;D den är med i slumdog millionair, :D hahah

2009-04-26 @ 17:11:46
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahaha, okej, det visste jag inte, har inte sett den :P :D <3 :D

2009-04-26 @ 23:15:41
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0