HÅLTIMMA

Jag sitter och försöker rätta mitt spanska arbete som ska lämnas in igen på fredag... det går inte bra. Jag fattar nada och jag är inte på världens bästa humör.. rätt depp faktiskt. Så det ska bli skönt att få sluta 14:00 idag, heja. När jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen och sträckläsa Twilight.. :) Sedan ikväll får jag se om jag drar ut och springer eller går.. grey's anatomy idag iaf.. och fråga olle.. något positivt.. och stackars emelie är inte i skolan idag, hon spydde igår :( hoppas det inte smittar av sig, eller vad skulle det spela för roll om det gjorde det? inget. bryr mig inte.

Något som är lite kul är att Johan Palms nya låt är as bra. Jag älskar den, och jag älskar han. Bjuder på den nu!! :) <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0