LÅNGFREDAGEN 090410

Hej. Sry för dålig uppdatering.. men jag har ju inte haft tid, typ. Så jag vet inte vart jag ska börja berätta.. Men vi tar det lite lugnt.. Idag har jag bara varit med Caroline och vi har legat i hennes säng heela dagen.. as skönt.. eller vi har inte orkat göra något annat.. x) men sedan begav vi oss hem till mig, för att äta XD tro nu inte alltså att vi inte får mat hemma hos caroline.. det var bara så att ingen var hemma hos henne så vi kuta hem till mig och åt =) på färden genom Järna köpte jag en blomma till mamsen.. en påsklilja i en kruka :D hon blev happy på mig.. och nu sitter vi här i min säng och lyssnar på musik :D

Ikväll ska jag väl inte göra något speciellt.. vara med carro =) och ett måste är att läsa twilight.. många sidor kvar att ta sig igenom..


vi hörs vi väl sen, kanske. eller något. Imorgon ska jag iaf plugga... sen senare ska jag vara med min kusin Jenny.. <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0