LOVET ÄR SLUT!!

Igår. gårdagen blev lite annorlunda än vad vi hade planerat... Det började med att Emelie inte hade hunnit komma iväg då hon egentligen skulle det, men Carro och jag bestämde oss för att ändå vänta på henne så att vi tillsammans skulle åka till grillstället... Aa.. och vi väntade i 1 och en halv timme ungefär.. sedan kom emelie och hennes med och skjutsades oss dit, fast bara till vägkanten eftersom man sedan skulle in på en stig i den mörka skogen.. inte kul må jag säga.. Så andré och henrik kom och mötte oss =) gentlemän dom är. På stigen där i skogen så syntes ingenting, det var bläcksvart.. och man skulle över en å också :O men det klarade vi galant.. När vi väl var framme så fanns det ingen pinne att stoppa korven på.. lyckat XD... så vi grillade inte våra korvar.. vi åt baguette istället, MUMS =) Vi var inte där länge innan vi bestämde oss för att dra..

Vi gick hem till Roope. Och jag tror jag aldrig har varit i ett sånt hus han hade :O helt sjukt!!! Allt var typ perfekt inrett och..aah.. skit snyggt iaf :D där spelade vissa tv-spel, guitar hero och vissa löste rubiks-kubar (jag försökte.. men fatta nada :(..) mysi.. =) carro, jag och emelie åkte hem till emelie vid halv ett kanske.. sedan satt vi hela natten och bara prata "tjej-snack" och åt korvbröd. :D

Idag kom jag hem vid halv 2 kanske och började plugga.. och jag håller faktiskt på fortfarande... Det var tänkt att jag skulle följa med ida och några från gamla klassen och grilla.. men, plugget hindrar mig.. :( Jag vill bara ha mer loooov!!

Och imorgon är det skola.. fy fan vad tråkigt.

Sov gott, godnatt :) <3 :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså den där första snutten skriver du typ som att det vore en bok... "på stigen där i skogen syntes ingenting, det var bäcksvart"...man väntar typ på "plötsligt snubbla jag till, det var något mjukt? mitt hjärta bultade i 180, tänk om det är en männiksa? Och right, det var det, de var en full tjej som hade däckat som fan" Hahahah, jag är så king eve ;) men jag läste hela långa inlägget, bra va?:D

2009-04-14 @ 12:02:22
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Uuuh, gz :) <3 :)

2009-04-14 @ 19:20:41
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0