TISDAG 090428 :)

Todaaaaaaaaaaaaay.       Vår första lektion idag var engelska, vi ska börja göra ett grupparbete som ska vara om att vi "leker" att vi varit på en språkresa så ska vi redovisa det inför klassen sen.. Ida och Jag ska arbeta och som tur är behöver vi inte hitta på saker, eftersom jag varit på språkresa :D jävligt kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Sedan har det bara varit lugnt idag... Vi hade naturprov och jag tror det gick ganska bra tror jag :) eller hoppas det iallafall :)
På ulsen var det bara redovisningar om olika "grupper" i samhället.. :)


Sedan hade vi matte, vi träna på nationella a-delen.. jag fick 4 fel.. jag vet bara inte om det är dåligt eller bra? XD :) och sen språk, FAN vad yr jag blir på språket.. kan inte tänka.. allt ba susar runt.. as irriterande.. helt virrig.. nya saker hela tiden, eller kanske inte nya men hon ba byter tempus och skit.. jag fattar nada.. :(

Ida skrev ett beskrivande inlägg om hur våran resa på tåget hem var, låt oss läsa :)

(Ida som skrev..)..Jag lovar att jag och ewe skulle kunna starta en blogg och kunna försörja oss på att skriva om alla sjuka saker som händer oss varje dag...

ibland så kastar det sig fram en mullig kille i 20 års åldern på tåget med sin msn på en lapp, och ber oss adda den. och det var inte ens en lapp, en NÄSDUK BLÄ.. bara för denna kille hade bevittnat ewes och min dans på tullinge station i väntan på tåget..

idag så råkar ewe SJÄLVKLART ta platsen på tåget bredvid ett fyllo.. som börjar klaga på moralkärringar osv.. han börjar sen granska mig och säger: DU ÄR FINSKA. FÖRNEKA DET INTE! jag ba heheheh. JAG SER DET PÅ DINA KINDER OCH DIN NÄSA. man ba jahaaa tack :) sen ba, du skulle FAKTISKT kunna bli vacker om du sätter upp ditt långa hår i en 60-tals knut, då skulle jag faktiskt vilja visa upp dig.. ÅÅÅ VAD SMICKRAD JAG KÄNNER MIG. sen kollar han på ewe hahahahha, ja dig vet jag inte vad jag skulle göra med.. men du har vackra ögon iaf, dom kan du göra mycket med.
  Ewe var nog för snygg för fyllot =)

 

Hahaha.. alltså vad skulle vi göra utan våra äventyr? Det är ju dem som gör dagen.. typ :D


Ha det bra :) <3 :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERARN!

2009-05-01 @ 18:53:45
Postat av: Anonym

Ewe, dags & uppdatera kanske? :)

2009-05-01 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0