090425 SKOJ :)

Det här går ju bara utför.. helvete vad sämst jag är som inte skriver längre... -.-


Mycket att skriva om jag ska skriva om allt i detalj sen typ onsdags... men ska göra det så kort som möjligt :D i onsdags hade vi idrott och alla tjejer blev helt galna som vanligt och röjde.. men mitt lag (viktor,jag,ida,emelie,nathalie och sandra) röjde nog mest... hahaha =) blev en hel del armbågar i magen och klubbor på händerna och fötterna, härligt som fan :)

i torsdags så var det en lugn dag... nathalie, emelie och jag var mest ute.. =) åt glass och tog kort =)

i fredags hade vi nationella, haha.. jaa.. det gick ju bra -.-.. fan vilket jävla ämne... skrev om min dator förra året också i nian då man kunde välja typ nån elektronisk pryl.. det är fan inte kul.. gjorde inget specillet under kvällen, kollade på film men mamma :D <3 :D

idag (lördag) så vakande jag runt tjugo i ett.. försökte skriva på uls-uppsatsen, gick inte bra.. antar att jag får göra den i racer fart imorgon.. sen vid fem ungefär åkte jag och carro till tumba för att möta emelie. vi åkte till botkyrka hallen och kollade på en innebandyfinal. Fan vad kul det var!!! :D Jag blir alltid så nervös inför matcher.. och så känner man spänningen i luften, så härligt!! :D :D efter matchen åkte vi hem till emelie, där spelade vissa av oss barn geni :) åkte hem med 00:37 tåget.. och var hemma lite efter 1.. för att carros mamma kunde hämta oss i södertälje hamn för att carros store bror hade varit ute med sin tjej så hon hämta upp oss samtidigt :) tur det, annars hade jag fått gått hem själv, eller väntat i tumba på ett anslutande tåg med buss som stannar vid mig =) skönisch..  just nu är jag så jävla hungrig.. har inte ätit mycket idag... till frukost knäckemacka, sen till mat en kvarts pizza... det bara suger i magen typ.. och så är jag trött.. ska sova nu.. ha det bra =) Hejdå :D <3 :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0