HELT YR :)

Det här jag fan inte bra. Jag har inte uppdaterat min blogg på två dagar nu.. men jag har faktiskt carro att skylla på.. var med henne i fredags.. =) hon och jag gjorde knäppa saker som vanligt.. t. ex klockan två på natten gick vi ut och gungade och pratade i telefon till klockan tre typ.. XD sen gick vi in.. (såklart). nästa dag.. lördag så pluggade vi på dagen sedan på kvällen åkte till hem till roope där några var :) ganska knäppt var det där.. XD och sedan vid ett åkte vi hem till mig.. var hemma vid typ halv tre.. var as hungriga åt örtmacka och te.. fan vad vi är antroposofer :O :) sedan däcka vi vid fem kanske...
och idag vaknade vi vid ett... åt frulle, sen skulle carro hem.. och jag har suttit och läst min twilight bok från klockan typ tre till elva på kvällen.. ungefär en och en halv timme vila jag hjärnan med något annat.. INTE OKEJ att ha en så tjock bok på så några dagar...

Men ska sova :) Hejdå :D <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0