090406 EN MÅNDAG UTAN SKOLA :D

God kväll. Idag vaknade jag vid halv tre av att min bror sköt en innebandyboll på min fönsterruta nerifrån altanen upp på mitt fönster som är på övervåningen.. jag blev ganska rädd.. :( sedan låg jag kvar i sängen och ba njöt av att jag kunde ligga där utan stress.. SKÖNT SOM FAN!!

Jag har inte gjort mycket.. jag åt frukost på altanen, skönt som fan :D Jag blir så glad när man kan göra sånt.. :) och jag har varit ute och sprungit, fan vad duktigt av mig :D och mina pollentabletter hjälper :D idag har jag inte varit ett dugg rinnig i ögonen, men jag låter fortfarande som ett peddo.. så ocoolt.

Och imorgon så ska Jag och Emelie åka till Stockholm och kika lite.. och äta glass. Förstå vad mys!! :D sen senare vet jag inte vad vi ska göra.. tror att vi ska hem till nån av oss iallafall :D

Nu kommer jag inte på något mer att skriva.. Jag tror nog jag ska kolla på en film sen senare.. själv. inte så mys, men vad ska man göra liksom? :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh, duktigt evelina! du springer, just like me! haha :D men ska vi va på torsdag? :D

2009-04-07 @ 12:26:04
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0