PÅSKAFTON 090411

Halloj alla sjömän där ute. SKEPP OHOY. Sila upp krabborna, döda firren och salta torsken!!

.. iaf.. idag vaknade jag rimligt. och kände på en gång att det var dags att öppna boken, jag läste några kapitel. bra jobbat!!
för tillfället är jag med min kusin.. hon ligger i min säng, och jag sitter desperat på golvet. hon ska sova här.. <3 :D mys, som alltid!! :D

vi åt nyss "påskmiddag", MUMS. nu ska vi gå ner och måla naglarna.. min ska bli BLACK och hennes PURPLE.
i mitt påskägg som inte existerar fick jag ett nitskärp, två nagellack och hår shampoo från garnier. highlights något.

BYE.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vilken god mat Evelina! (haha, nu var det någon som sa det!!!) vi måste ju vara snart igen, du ska ju slinga mitt svall ;) haha

2009-04-12 @ 15:36:31
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahhaha XD tack :D Jaa.. det måste vi.. få se om jag också vill slinga upp det mera.. :D <3 :D

2009-04-12 @ 15:51:58
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0