090421 SPRUT, SÅR OCH SKRATT :)

HEJ FAN :D

Alltså "what a day" :O hahah, la mig och sov efter ett någongång.. och vaknade halv 6 för att jag skulle duscha... alltså helvete vad segt det var.. gott med typ 4 h's sömn.. (y)
Dagen började med att Andreas Nilsson i klass BE08 sparka på min ena fot så att den åkte upp på det andra benets knäveck så att jag putta omkull mig själv.. där var jag på marken på alla fyra.. och hade skiiit ont.. och andreas bara stod och skratta :( det gick hål på mina leggins.. trodde det var allt =) men nej, sedan när jag satte mig inomhus så kollar jag på mina leggings då ser jag en blodfläck på knät :O jag drar upp leggingsen och då ser jag typ stora såret som blödde :O fy farao :( och alltså.. fan, ni girls behöver inte sucka på mig för jag hade fanemig ont!!.. sen var jag stel i benet hela dagen..

men dagen avslutades endå med fred mellan mig och andreas.. en kram och ett förlåt så var nästan allt glömmt :)
 
och under lunchen idag, som inte luktade värst gott, så skulle jag dricka vatten.. och just då säger ida att helena j i våran klass har marianne-godis fingrar (intern skämt..) och det var då jag brast... med vattnet i munnen... jag svalde inte vattnet det sprutades ut över emelie och nathalie och i någon oskyldig pojkes nacke :O hahahhahah.. :D

Imorgon är det innebandy på gympan.. längtar.. :D eller så är det brottning.. och andreas tror sig klara mig, BULLSHIT. aldrig.

Imorgon slutar jag by the way 13:35.. fy fan vad skönt.. ska hem och skriva klart svenska och ba sova tidigt.. som jag egentligen hade planerat att göra idag med...

Något som var bra av mig och ida idag är att vi var ute och jogga :) kul ja :)

Och jag har även aktiverat spotify på min data, yeah (h) :D Nyss hade jag te-stund med mitt nya te.. earl grey grönt te.. gotti :) och frukostknäckebröd fullkorn, det är så gott.. fast det var "fängelse-mat" enligt Jenny förut, så älskar hon det nu :)

Men nu ska jag börja sova snart.. Hoppas ni haft en bra dag :) Min har iallafall varit ganska mycket mer än okej :D

Godnatt mina tuppar :) <3 :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Asså.. !?

Hahah, ska man ta det som en komplimang eller ? Kul att ha såna små korvfingrar (typ 2cm..) ;D

Och vad roligt att du spotta vatten på dem också, så sjukt spontant och härligt!! :D

Go Ewweeeeeee!

2009-04-22 @ 11:31:28
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: jenny

Sv: haha, PUSS! <3 vi måste ses snart :D <3 <3

2009-04-22 @ 13:42:26
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: jenny

det är fängelsemat! men det är gott ^^P inget jag mobbar för längre, haha :D <3

2009-04-22 @ 13:48:33
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahahha, nej.. du har marianne godisar :O det är karameller på typ 1,3 cm.. det är jag som har korvfingrar :O :( typ 6 centimeters fingret :)



Hahaha, alltså det är så grovt när man gör det.. =)

2009-04-22 @ 20:19:33
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Japp det måste vi!! :) Men har bara så JÄVLA mycket i skolan... vill hänga dem..



Haha ;D :) <3 :D

2009-04-22 @ 20:21:41
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAN VAD JAG VILL KNULLAA! IN UT SPRUTA SKJUT. Å TUTTFUCK OCKSÅÅ... MMMMMMMM STÖÖÖÖN FAN VA SKÖÖÖNT. DU SKA FÅ KNULLA MIG SÅ JÄVLA HÅRT ATT JAG INTE KOMMER KUNNA GÅ PÅ DAGAAAAAAAAAAR

2009-04-23 @ 15:26:13
Postat av: jenny

Sv: vadådå?:O blir de fläckigt? :O

2009-04-23 @ 21:15:42
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Eme <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-04-23 @ 21:42:09
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0