...

Holymoly. Idag gick jag upp halv sex.. fy fan. Det är så mycket inte okej.. jag var helt dödöd. Och första lektionen var engelska och vi skulle ha ett grammatik-test.. fy fan vad svårt det var.. Jaja, jag fick mer än hälften rätt iaf...-.- och vill bara hälsa det till er som inte var på engelskan idag att ni inte kommer få någon annan chans att göra testet på.. och det var ju typ viktigt.. så synd era nördar. och vi fick även tillbaka våra book reports som vi skrev.. VG+ det var jag fan stolt över :D

Sedan var det håltimma i tre timmar.. blää.. jag,ida och emelie gick in på bibliotek-Lis rum.. med soffor.. skönt men kallt som fan. Där stod jag och emelie och träna nya rapmoves.. och ida sov, undra varför? :S Sa någon bakis? :O. Och till lunch idag var det typ gul-saffrans-firre med smulig-potatis-mutta fy fan så det smaka.

Haha, sen måste jag berätta vad som hände på vägen hem också.. det hela började med att ida och jag var supernöjda för att vi hunnit med 08 bussen och att vi kanske skulle hinna med 18 över tåget med anslutning.. men nej!! tåget rullar in när vi står där i korsningen, fan vad jag ogillar det. Sedan var ida och jag sura, jag var väl lite mer ledsen/sur också pga några andledningar.. så vi går längst bort på perongen och sätter på CHA CHA SLIDE och så dansar vi.. och vi var så trötta och sura så att vi verkligen dansade ut i svängarna.. vi körde spanken och allt möjligt!! VI ÄR SÅ HÄRLIGA :) Helt plötsligt ser vi att tumba tåget står brevid oss.. vi tänker inte mer på det än fortsätter dansa järnet.. sedan ser ida att två killar sitter och as garvar åt oss.. och hon säger åt mig och jag kollar på dom, men ida och jag fortsätter dansa.. sedan när jag kollar på dom nästa gång så har dom mobilen upp och filmar oss :O fatta!!! och då fick ida och jag ryck, jag ramla ner på marken av skratt och ida tog stöd på mig.. så jäva häftiga vi är <3 :)

Sedan efter ett tag kom södertälje tåget som vi skulle på.. och när vi stanna i tumba station så kliver dom där två killarna på samma vagn som vi var på :O först såg vi dom inte, med sedan ser ida att dom två står och as garvar åt oss typ 3 m ifrån oss.. Ida kutar iväg och jag sitter kvar.. sedan känner jag att det också var time för mig att sticka och det var då den ena till mig ba; men vi filma inte på riktigt.. jag typ skratta sönder och gick till ida. Sedan sitter dom två och kollar mot vårat håll heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela tiden. Jag överdriver inte. HEEEELA TIDEN. och när vi sedan kommer fram till södertälje hamn så springer den ena killen imot oss (samma kille som sa att han inte filma oss..) och ba; Hej, jag vet inte hur jag ska säga det här, det är lite konstigt men.. så sträcker han fram en servett till mig med hans msn på :O och ba; det är upp till er om ni vill adda eller inte.. sen stack han. Och grejen var att killarna var typ runt 20 bast :O.. men ändå, fett modigt!! :O Jag skulle inte vågat.. :O Så dom får tummen upp från mig för att jag är singel enligt ida och att hon gör tummen ner för att hon har pojkvän.. XD synd att dom inte var snygga bara..

puss

Kommentarer
Postat av: Ida (n)

hahahaha fy fan vad kul det var det är ju heeeeeelt sjukt! vi borde typ skaffa en blogg där vi skriver om allt sjukt som händer oss hahaha :D så blir vi rika o kan leva på att vara som vi är bara :D:D

2009-04-15 @ 10:53:38
Postat av: Evelina

Hahhaha, ja lätt :O <3 :)

2009-04-15 @ 10:57:48
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Helena

hahaha så jävla härliga ni är!!!!!

2009-04-15 @ 15:35:51
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahhahaha, jag älskar vår cha cha slide dans :D

2009-04-15 @ 21:20:30
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0