GAMMALT INLÄGG

Idag tycker jag att jag vaknade ganska skapligt.. runt 2 ungefär och det första jag gjorde var att läsa lite i Twilight boken.. som jag även somnade med igår.. Den verkar bra, det är kul när man känner igen repliker från filmen i boken.. :D och det är kul när jag fattar själva språket i boken..(med tanke på att den är på engelska..) :D

Efter att jag läst lite gick jag ner och åt frulle.. havre fras med jordgubbs saker och mjölk, as gott!! :D sedan fortsatte jag min läsning.. och efter middagen var det tänkt att jag skulle gå en promenix med carro, men det regnade så jag gick hem till henne istället :D Vi pratade, det var skönt!!

Jag kom hem vid halv tio ungefär och nu är jag här.. Mycket intressant blogginlägg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0