090408 EMELIE & EVELINA :D

Mobilen ringde 09:00 för att jag skulle upp tidigt för att hinna göra mig iordning innan jag skulle åka iväg med tåget 10:41 till Stockholm med Emelie.. Vi hann inte kolla i mer än en affär innan vi blev hungriga och bestämde oss för att äta.. det blev McDonalds, inte ballt någonstans..:( .. och eftersom det inte fanns några sittplatser i själva McDonalds byggnaden så tog vi med oss maten och satte oss vid en bänk där vi skateboards istället.. :) mysipysi!! :)

Sedan var det full rulle igen.. det jag fick med mig hem var iaf en jeansjacka, ett par skor, ett läppglans, en gangstertröja och Twilight boken på engelska.. vilket var ganska waist eftersom jag redan har den på svenska.. men vad ska man göra om man glömmt/tappat bort sin engelska bok och när man ska redovisa den muntligt en vecka efter lovet? Jo, köpa en ny såklart. Bara jag hinner läsa den :O typ 430 sidor på engelska.. evelina satsar... :)

Såklart tog jag och emelie lite roliga pic's i omklädningsrummet när vi prova dessa ljuvliga kläder.. se&lär.




Tack för en underbar dag, Emelie :D <3 :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D <3<3<3

2009-04-09 @ 12:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0