090405 SÖNDAG

Något som var mycket skönt idag var att vakna halv 2 :D men jag lovar att jag hade sovit nån timme till om det inte hade ringt på jennys telefon :( vid halv tre så tog jag bussen ner till stan ifrån jenny och mötte mamma,markus och mattias.. vi letade efter brallor till min broder.. och han ville ha min hjälp idag :D och när jag hjälper så ska folk köpa det jag vill :O så min bror fick med sig två par chinos :D alltså, fett (fast jag egentligen inte ska säga det..) snygga!! :D jag uppdatera min bror =)

Själv hittade jag ett nitskärp och två nagellack, rosa och svart, som jag ska få i påskägg av mamma :D..

något som är mindre bra är att jag har blivit as mycket snoris och hostis.. och mina ögon rinner.. jag drar säkert den kända minen med ena ögat stängt och andra öppet och munnen ba hänger.. snyggt. och nu rann det en tår nerför kinden.. JAG ÄR ÖVERKÄNSLIG MOT POLLEN!!!! typ allergisk..mamma kom med tabletter nyss.. men liksom, har pollen ens kommit än? jag är liksom helt pollen skadad redan nu.. inte coolt.











Kommentarer
Postat av: jenny

Är det ett sånt nitskärp?! :D SKIT SNYGGT!

2009-04-05 @ 21:18:29
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Krya på dig gumman! <3

2009-04-05 @ 21:54:29
Postat av: Evelina

Hahah, jag vet!! :D



Tack nighthavelie, men vet inte om man kan krya på sig när man är pollis.. Men hoppas!! :D

2009-04-05 @ 21:56:24
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0