090404 DEN STORA LURVIGA :)

Nu har jag inte skrivit på typ tre dagar eller nått.. dålig stil.. men det har ju varit så vackert väder :O så jag har ju mest varit ute med kusin Jenny (
www.jjeennyys.blogg.se).. vi har ätit glass, ben and jerrys <3 och vi har varit på min pappas grav och planterat dit nya blommor och tagit bort gamla.. det kommer bli fint där till sommaren när alla blommor slagit ut :) jag saknar min pappa otroligt mycket.. det är bara tur att jag har er <3

Och vi har också ätit grillat för första gången i år.. det var himmelsk gott :D jag älskar grillat!! så i sommar ska jag grilla satan... lite senare idag ska vi promenera ner till stan och sola.. och imorgon ska vi sola igen.. :) men vi har suttit ute i den riktiga solen också.. och ett faktum är att jag har fått tillbaka mina fräknar.. och precis ovanför läppen har jag en familj av fräknar.. jag trodde tillochmed själv att det var choklad, fast jag inte ätit choklad.. :S knäppis jag är =)

Nyss gjorde jag massa hål i mina jeans.. ja.. ni får väl dömma själva om jag var dum som gjorde det, eller om jag var ett geni :D själv blev jag faktiskt rätt nöjd!! :D och det kanske är huvudsaken (i) :D





Kommentarer
Postat av: Ida =)

Vad duktig du har varit Ewe :D och graven kommer bli jätte fin!! =) måste få se jeansen i veckan eller något :) <3

2009-04-04 @ 19:00:06
Postat av: Evelina

Hahah, duktig? xD Jaa.. vi får typ träffas och dra en glass :D alltså, ida, fan vad jag käkar glas.. drog en calippo nu på hemvägen från stan.. det var as skönt ute!! :D

2009-04-04 @ 20:00:17
Postat av: Jenny

Mysi pysi dag! :D <3<3 <3 <3 <3 <3 OUSS PÅ DIG SÖTA KUSIN!

2009-04-04 @ 21:25:40
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

glass*



superduper mysig :) Älskar dig!! <3 :D

2009-04-05 @ 00:53:55
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Glass* Superduper :) Älskar dig!! <3 :D

2009-04-05 @ 01:01:28
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Mirry

Snygg blogg du har!



Spana in vem som vann Veckans Blogg och anmäl din snygga blogg till nästa veckas tävling!



Veckans Blogg belönas med ett inlägg samt en länkning!

2009-04-05 @ 16:59:35
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0