JAG LEVER






Var ett tag sen.. pallar inte babbla om allt som har hänt, men något kan jag ju dela med mig av :) På onsdagen när jag skulle åka hem ifrån Finland så ringde komunen mig :O dom meddela mig att jag fått sommarjobb! .. på ett ålderdoms hem i järna, självklart tog jag det för att få lite pengar :D Och i fredags jobbade jag min 15:e dag = sista dagen..
Ålderdoms hem låter ju as lame, men det var faktiskt kul. Och nej jag bytte inga blöjor, jag rörde inte skrumpna ballar eller torka nån i stjärten. Jag servera oldiesen kaffe, gjorde frukost åt dom, plocka disk, torka borden, städade och umgicks med dom :) tog ut dom i trädgården och la pussel med dom! :) faktiskt rätt kul. På tre veckor får jag typ 5600 kr tror jag :S:S ?? aja, det visar väl sig. Det är väl rätt ok om det är jobb från komunen tror jag :) tre veckor gick iaf fort och jag tycker det var värt :D
Gamlingarna gillade mig verkligen, när jag skulle gå hem ville dom inte att jag skulle gå :( typ gråten i halsen hade dom!! och nej, dom manipulera inte.

I fredags då efter min sista jobb dag så mötte jag upp carro och vi köpte cola godis och ostbågar faktiskt fast jag typ inte gillar det :S..  aa detta var vårat nattkäk när vi skulle fixa våra naglar... hahhaha, fan vad fula dom blev XD stora klossar på naglarna, men men får försöka göra så att dem ser bra ut :) Vi köpte något gele sett från Depend med löstoppar man skulle limma på nageltoppen och sedan kleta på gele och spray och skit.. aja =)

På lördagen så åkte jag och kusin till Stockholm vid ett tiden. Jag köpte jeansleggins, skor och nitar :) jag älskar verkligen nitar.



Jeansleggins - vero moda, 329 kr
Skor - skopunkten 349 kr
Naglar - Gelé-kit från Depend 150 kr


Och idag då, söndag. Jag och jenny vaknade runt ett och vi låg och burra i sängen ett tag =) älska burr <3
Sedan åkte hon hem.. ööh ingen aning om vad klockan var, men det intresserar väl inte er heller. När hon åkte hem iaf så började jag sätta på nitar på min skinnjacka och jag tycker den är mkt coolare nu :) och mer Evelina. Evelina rocker som carro säger :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Gusch, snygga skor! såna vill jag också ha!!!! - juste, jag har ju det ;)



och dina leggins, mums!

2009-08-16 @ 22:13:36
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: jenny

Gusch, snygga skor! såna vill jag också ha!!!! - juste, jag har ju det ;)



och dina leggins, mums!

2009-08-16 @ 22:13:38
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Caroline

EVELINA ROCKER :D :D <3 <3

2009-08-16 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0