SIXTEN :)

Haaaajhopp!
Även fast jag börjat uppdatera mer flitigt så är det några få som klagar </3 helvete.

Denna dag är inte det minsta intressant.. Alla andra dagar är ju det...
 Jag vaknade halv tre tror jag... Låg i sängen och burrade :) efter ett tag steg jag upp gick ner och kolla på TV :) sen gick jag upp och burra i sängen igen.. Jagkom upp klockan 4 :) Åt frulle... mmm :)
Sen harjagintegjort mktmer... ochjag får snart ryck på mitt mellanslag som ibland inte vill göra det den är till för.. :(
Men imorgon så ska jag åka in till Södertälje (STAN!!!!!!!!!!!) och handla block och lås och sådant så att jag är 100% laddad&klar till måndag då det är kör!!

MOhihaiia :D Idag fick jag en termos.. =) Men inte vilken termos som helst! :O En termos som ser ut som en kopp, en svart kopp.. :D Och det är as bra för mig :D Jag brukar äta frukost på tåget, men jag har fan heller te till :( och vad är det då för frukost... Men nu är problemet löst :D Nu kan jag ha te i min termoskopp och äta frukost med te på tåget :D (Y) :D
Då kommer jag också se ut som en rutinerad tågåkare... =)


Kommentarer
Postat av: pussgurkan

BURRAR JÄRNET

2009-08-23 @ 02:48:04
Postat av: Pussgurkan

BURRAR JÄRNEN

2009-08-23 @ 02:50:31
Postat av: jenny

jag ahr en sån fast går/silver eller vafan de är :D

2009-08-23 @ 16:49:40
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Helena

haha, grymt ewe!!

2009-08-23 @ 17:32:52
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: :)

neeeeh guuud va SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT den dära termosen är! :D Den är typ bah så svart som den kan bli :D typ som en afrikan eller ngt. Man vill bah dricka allt flytande innehåll som kan finnas innuti :O :D

2009-08-24 @ 18:06:06
Postat av: jenny

SV; Haha, armen skakade som fan ;) (not) ..

tack :D

2009-08-27 @ 19:21:20
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0