HELG

Hallå hallå :)
Usch, idag har jag inte alls varit på humör.. var redan konstig när jag vaknade.. :S
Första skoldagen (igår alltså) gick väl bra, som vanligt var det typ.. och det första vi fick reda på var att vi skulle på badhus och ha livräddning :O tyckte jag inte alls lät kul.. Men idag visade det sig vara motsatsen!! Det var så jävla roligt :D hahhaha... mästarinnan på simning :D
Något annat kul som jag också fick reda på var att min lön redan kommer 3 september dvs dagen efter min födelsedag :)
Och jag har ändrat lite i vad jag önskar mig, jag tror att jag vill ha en ipod nano nu, lila :) lila... ? men hörlurar vill jag fortfarande ha :)



För lönen jag får har jag tänkt på så mycket vad jag ska handla, men nu när jag tänker efter så är det ju inget speciellt... :O
Svarta converse vill jag, och kanske en ny jacka... Jaa.. massa kläder också :D mohahah det kan man väl inte få för mycket av ? ;) Fast ett litet problem har uppstått, jag får inte plats med allt i mina garderober :( jag ska köpa en garderob. Jag ska rensa :) genialiskt.



Mina naglar har växt så det har blivit en "kant" mellan nageln och själva gelén, fan gör man då? :S Jag hittade ett fint ljusrosa lack hemma, det ska jag måla topparna i :)

Jag har verkligen en konstig känsla i kroppen, jag vet inte vad jag ska göra....... Jag vill typ krama ett träd.

Kommentarer
Postat av: jenny

åh, vad nice att lönen kmr så tidigt ju :D ...

Men hur ska du få låtar till ipoden? man vill väl inte gå runt och lyssna på gamla sunk låtar livet ut? :P eller kan du ladda ner fortdarande? :D <3 Jag ahr samma låtar på min fortfarande xD hha

2009-08-22 @ 10:39:42
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0