LIKE A LADY


Tjodusan :)
Idag vaknade jag halv tre och sega som fan i sägen ett tag :) jag gick upp och gjorde mig en jävla frukost :D rågmacka och te :) sen bänka jag mig framför tv:n och låg där.. Jag hade fan ont i huvudet, tror det berodde på vädret :(
sen så.. åt jag mat och umgicks med Lilleman :) buse han är :) vi lekte med hans geggamojja padda, påminner faktiskt om paddan i family guy :D *SLLLUPP SLLLUSCCH*

Just nu är jag med Caroline, vid halv 11 så rally:dade mamma och jag och hämtade henne :) Hon tog med sig feta godispåsen :) Och snart antar jag att vi ska koka te och dricka det, kanske kolla på film :) (vem kommer somna? - Evelina :)

Jaa.. imorgon ska jag även till min kusin Pertti och fira han för han fyllde 20 år för nån dag sen :D stora killen... sen senare ska Emelie komma hit så att vi på torsdag åker tillsammans till skolan :D lite läskigt är det ju :O fan ska man ha på sig.. :O jaja :D

+ Jag skriver på msn med Andreas Nilsson mycket viktigt att tillägga :) (.. han hota mig med att inte läsa min blogg..)

Kommentarer
Postat av: jenny

Förlåt att jag frågar, men har du hittat en ny igen? Den där som du nämner sist i inlägget :P NU FÅR DU GE DIG! ;) haha <3

2009-08-19 @ 07:02:09
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0