2009-12-21


Hejsan kära vänner! Nu har mormor, morbror, hans fru och deras två barn kommit hem till oss :D dom stannar till den 29. Mysi pysi :D Nu ligger alla och sover... huset är helt tyst, lite läskigt men skönt =)

Det är ju lov :O Från fredag-Söndag var jag med Caroline :) vi busa. Söndag-Måndag var jag med kusin, vi myste :D

Idag (säger fortfarande idag till måndag för att jag inte sovit än) så är det den 21:a min pappa skulle fylla/ fyller år idag (jag säger fyller) :) så vi var på hans gravplats och tände ljus och stod där och prata lite om allt, hur konstigt allt är.

Tiden går fort... Jag och kusin =)



http://jjeennyys.blogg.se


Kommentarer
Postat av: jenn

Snutte! Grattis på födelsedagen i efterskott morbror! :)

2009-12-22 @ 15:56:58
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis i efterskott, evelinas pappa! <3

2009-12-22 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0