LÄNGE SEN :)



Jag är tillbaka! ;) Jag har inte hunnit skriva ett piss, för att.. jag haft så sjukt mycket i skolan! Var ju sjuk i 2 veckor = ganska mycket att plugga igen... :( men nu är det helg, jag ska plugga nu med men senare ikväll ska jag iväg på bio med min kusin :) New moon ska vi se :D Hoppas den är bra!

Så nu ska jag plugga till 6 kanske, sen fixa mig lite fort och dra iväg :)
Har egentligen ingenting att säga..

Hahaha eller jo, nyss åt jag pannkakor och jag stekte dom. Så ville lilleman ha en till pannkaka då tvinga jag han sätta sig ner på knä och böja sig framåt och vifta med händerna (som en be-gubbe) och säga Evelina är BÄST! hahha han gjorde det :D aa skönt det var :D

Men plugga nu. :)

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Du ÄR sjuk! hahaha

2010-04-05 @ 23:49:05
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0