Alla hjärtansdag! <3

Halloj!
Igår åkte jag hem till Jenny och sov där. Och eftersom Jimmy (Jennys storebror) hade fått körkort så körde han oss till IKEA :D sen när vi kom hem så åt vi pastasallad (SÅ GOTT), drack te (ÄNNU GODARE) och kollade på film.. och vi somnade mitt i filmen som vanligt...

Och så idag vaknade vi runt 10 och efter att vi duschat och fixat oss åkte vi ner till stan och köpte alla hjärtansdag presenter..och jag köpte mig även en bok! >Expert på att rodna< av Katarina von Bredow och den verkar faktiskt bra.. men tro nu inte att jag självmant läser böcker nejnej.. vi ska läsa romaner på svenskan och vi fick själva välja vad vi ville läsa så det var bra!! och som "alla hjärtansdag present" till mami så köpte jag en bok >Tusen strålande solar< bara för att hon älskar att läsa men jag vill faktiskt läsa den själv också(a)!

Sen senare åkte jag och familjen till en grekisk kolgrill och åt! alltså det är gudomligt!!!!!!! ÄLSKA GREKISKT!!! men annars har inte min alla hjärtansdag varit något annorlunda än en vanlig dag.. lite synd!

och nu hittar jag inte på något mer att berätta.. jo, jag,helena,nathalie,andreas och ida har damp, men det är okej. Det är kul, hur ska man annars klara av en skoldag? xD
i fredags skulle jag fråga om jag och ida kunde få låna en bok av våran lärare och så här var konversationen:
Evelina: Monika, skulle vi kunna få..?
Läraren: NEEEEEEEEEEEEEJ
och svaret på frågan jag en gång var om hon hade barn och svaret var; nej, ni är mina barn.
men man ska alltid försöka se saker från den positiva sidan, och..aa den får ni hitta själv!

ha en fortsatt bra alla hjärtansdag!

// Evelina Hiltunen :)



Kommentarer
Postat av: jonas

hahaha min lärare kommenterade också nåt sånt där ;)

nån sa nåt om nånting som lät som en snopp, så sa lärarn "en snopp?" jag ba "göran vafan tänker du på?" han ba "dig" med en så jävla bögig röst så det nästan var läskigt :D

2009-02-14 @ 23:34:48
Postat av: AMANDA!

båda böckerna är sjukt bra!! =D

2009-02-14 @ 23:48:55
Postat av: Evelina

Haha, men jonas du gillare :)

2009-02-15 @ 00:25:02
Postat av: Evelina

Hahah, men vad bra då! :D

2009-02-15 @ 00:25:24
Postat av: Helena

ett damp om dagen är bra för skrattet i magen (jäääävlar vilket rim va!? xD )nejmen.. ja..

2009-02-15 @ 00:42:14
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: Evelina

Helena, tror du är lite trött..:D

2009-02-15 @ 01:02:08
Postat av: Helena

Var kanske lite trött. :)

2009-02-15 @ 17:11:53
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0