alltså mitt blogg namn är från stjärten!!

Hej alla balla!

Detta var då invigningen av min blogg, moget.
Men jag ska berätta lite om min dag idag då som alla andra gör.. jag är amatör, vad ska man göra åt saken?
Jag vaknade upp hos kusin Jenny klockan 8 för att jenny och jag skulle bege oss till IcaMaxi för att köpa en hårfärg
till mitt missfärgade hår som vi färgade kvällen innan... resultatet blev typ okej :) inte så mycket skillnad,
men de fula slingor är som bortblåsta iallafall! typ.
men efter la färgning pimpla vi lite annorlunda fruktig mosebacke och åt frukost :) gotti!
Andledningen till varför vi var tvungna att vakna så tidigt var för att vi skulle hinna färga mitt missfärgade hår innan vi skulle till wasa-hallen och kolla på en innebandymatch.. el resultato 4-4.. Efter el matchó hann vi bara gå hem till Jenny, kolla buss+tåg tider och sedan var jag tvungen att dra...

(på tal om innebandy, min bror spelade en innebandymatch idag... alltså jag blir så arg! Dom ledde hela matchen, sen strök dom så att det blev lika.. :( då är ju det som en förlust.. bleeeeeiiiiii)

och när jag kommer hem ser jag att mamma har spänt upp stora skogens konung horn på väggen i hallen :O.. hur kan man göra så? bli inte rädda sen när ni ser dom.. det är ju lite la rutan varning.. men jag ska inte ta på mig dom, promise =)

jaja, time to kila..eller? :)

du är bäst ;)

rara snälla hälsningar Evelina. ppp :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh ewe the wankaah har skaffat blogg ;D

2009-02-07 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0