I´M BACK :D

Hej alla barn!!
Jag är hemma nu!! kom hem vid sjutiden imorse!! :) det är bannemig skönt att vara hemma, här skiner solen och det är vårkänsla ute!! :D :D

I Finland var det kul!! men resan hade sina mörka sidor också.. första dagen vi åkte skidor så bröt mattias (mammas manliga vän) sin axel.. typ nyckelbenet eller något.. och det var den sista backen vi skulle åka i som han ramlade, och vi tvekade på att åka ett åk till innan vi skulle hem men vi gjorde det och han strök, vi skulle inte åkt upp!! men det två återstående dagarna gick finemang :) fast jag hört ett jävla tjat på att jag ser ut som en traktorplog.. men.. huvudsaken är väl att jag tyckte det var kul, intesant?! :D

Och jag åkte även långfärdsskidor med mamsen och broder, det var skoj! :) och bastade gjorde jag också, såklart! :D och åkte snöskoter och hälsade på släkten... så jag är ganska trött, men vi ska väl fira att jag är back, intesant?! :D

Och hemresan i bilen gick bra.. det fans inga djur som vandrade i nattens ödsliga tystnad... men gud så jobbigt det är att sitta.. liksom hej jag heter evelina hiltunen och har fått träningsvärk av att sitta (y)..

OCH TACK IDA för att du tog så bra hand om mina katter :D dom är super nöjda med sin service :D

och jag blev även lite rik på min lilla tripp till finland, jag fick 140 euro :D tänk er.. 140 euro + studiebidraget XD då jenny bokar jag dig någon helg :D och ni kan ju också få veta vad det är vi ska göra.. handla grejs såklart =) 

jag antar väl att jag skriver senare igen.. för nu ska jag gå och hjälpa carro med kladdiz-kakan vi bakar :D 

PUSS <3 :D 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jippi min lilla ebrotherna is back! ;D

har saknat dej din babian!

Hörs senare, pussisar! <3

2009-02-27 @ 19:40:35
Postat av: jenny

Boka på du bara ;) I'm free, and i'm a festis ;D

2009-02-28 @ 12:06:58
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0