klös

Jag kom precis hem ifrån skolan, skit skönt! Dagen var väl okej(fråga inte hur okej är).. och maten var ju fan heller god. det är kul att ida och jag, sånna som vill ha god mat måste öppna knäckeskåps-luckorna och leta efter knäckebrödet frukost mitt i matsalen inför alla. Hej nu vet alla att jag och ida är aggrosar. men fanns brödet? NEJ. så vad skulle man göra? jo leka att det var okej och ta en havre macka som ligger 2:a på bästa knäckebrödslistan..(y)..inte klaga vissa barn får ingen mat (källa finns).

och en kul grej jag tänkte dela med mig av (för man ska ju bjuda på sig själv) är att jag imorgon kl.09:00 ska till tandläkare som typ ska ta sönder min käft.. inte ballt! och efter det ska jag till skolan, kul att vara slappepär i munnen.. ni kommer se evelina dreggla som om hon vore över aptitad eller nått..

jaja.. vilket aggresivt inlägg.. sådana blir det ibland!

Till Nathalie
men du nathalie jag grattar dig krya på dig <3! se till att bli frisk innan du kommer till skolan.. hahah vet du vad jag skrev på våran loggbok eller? xD du vet den man ska skriva i efter varje geografi lektion? xD ahhaha.. jag ba; Till nästa gång hoppas vi på att Nathalie är tillbaka, frisk och kry och med överflödig energi till gruppen. puss

puss, skriver kanske mer sen efter min träning. Idag berömde även Ida min mukkkler..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nemen lilla gumman då, tack så mycket! :)

Vad gulligt av dej o skriva så, ja det ska jag fan se till o bli, frisk alltså :D

Vi hörs, <3<3<3

2009-02-16 @ 19:31:56
Postat av: Kattvakt- skalleper

Hahah ewe jag gillar din blogg så jävla mycket :) kul att läsa allt man upplevt under dagen o sedan glömt :) jag kom inte ihåg liksom att ja berömt dina mukkler. men sen kom jag ju på att dom var hårda som sten :)

2009-02-16 @ 21:39:44
Postat av: Nathalie

Ewe, din blogg äger! den är fett kul o läsa, (:

ser fram emot alla kommande inlägg! xD

puss på dej min underbara ebotherna <3 (:

2009-02-17 @ 12:32:28
Postat av: nathalie

ebrotherna, mena jag :P stavningen är inte alltid

så bra, glöm inte att turk sidan existerar! :P xD

2009-02-17 @ 12:33:37
Postat av: Evelina

Hahah, nemen gud så underbart med all positiv feedback HAHAHAH <3 :D du är min turk, nighthavelie <3 :D

2009-02-17 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0