Tack Jenny <3 :) the master bloggarn med stort n på slutet och ett hustak

Sho guys..
Jag är jäääääättetrööttttt...!!!
Igår kväll åkte jag hem till Emelie, vi skulle sedan vidare till the andre.
Hem vägen från andre gick fan heller smärtfri, min hand är typ el mosad :( det sträcker as mycket i fingrarna när jag sträcker ut handen, och när jag böjer den så gör det ont..:( och det var ju kul att rulla ner som en vårrulle ner för en isbacke (y) thanks for the help my friendz <3
Men idag då så vaknade jag upp hos emelie varmt och skönt och vi gick upp skapligt! :) sen var vi lite duktiga och pluggade geografi (vi har prueba imorgon).. men det gick ju sådär..=/ vi snackar för mkt :)
och nu sitter jag här och försöker plugga men jag har fan ingen ork!! jag vet inte vad som händer? :S
kan du berätta för mig vad corioliskraften är? jo det är så det inte alltid är luften åker från ett högtryck till ett lågtryck, utan det är jordens rotation som gör så att vinden på norrahalvklotet viker av medurs, och viden på södrahalvklotet moturs. muy bien.

Måste läsa, du är bäst (ta inte åt dig..)

snälla söta rara hälsningar evelina. PPP :D


Kommentarer
Postat av: emeluttaschni

känner att någon är lite wannabe spanish ewe?;D

2009-02-08 @ 20:02:26
Postat av: Evelina

wannabe? soy spansk :D

2009-02-08 @ 21:28:17
Postat av: Kusinen sandra :)

heej evelina, ser att har skaffat blogg :) haha fiin blev den ju oxå, jenny är ju värsta proffset på att designa dom :P

Kolla gärna in på min blogg :) <3 Kraam

2009-02-09 @ 19:57:18
URL: http://sandrazblogg.blogg.se/
Postat av: Kusinen sandra :)

heej evelina, ser att har skaffat blogg :) haha fiin blev den ju oxå, jenny är ju värsta proffset på att designa dom :P

Kolla gärna in på min blogg :) <3 Kraam

2009-02-09 @ 20:00:40
URL: http://sandrazblogg.blogg.se/
Postat av: kusinen sandra

Vilken fiin blogg jenny fixat åt dig, hon e ju värsta proffset på att designa bloggar :P

Besök gärna min oxå :)<3

2009-02-09 @ 20:06:00
URL: http://sandrazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0