trötter!

Tja..:)
Jag har precis pluggat klart spanska, fy fan! fast jag fattar det vi lär oss så det är bra :D och jag längtar obeskrivligt mycket till spanska steg 4, "yes". Idag har det varit mycket känns det som.. först på ULS lektionen  så var det skönt, vi kollade på film tillsammans, alltså det är så sjuk XD sen efter det hade vi samhälle och först så skulle jag,ida och nathalie hålla en debatt inför klassen, vi valde ämnet abort.. det gick väl bra.. sen på samma lektion skulle vi även partidebattera, jag&marianne var moderater och chansade på allt fast vi hade fakta XD.. men jaja.. vi fick även tillbaka våra samhällsprov.. jag fick VG, det var endå ganska bra med tanke på hur mycket jag hade pluggat x).. efter lunch hade vi geografi prov och det gick väl helt okej det med.. och imorgon har jag spanska prov, engelska glosor och nästa vecka matteprov och ULS prov.. det känns som att skolan attackerar mig med tråk.. fast jag tycker att det är kul att lära sig saker, men jag har inte så mycket ork längre.. jag måste börja sova tidigare! :)

JUST DET! ida och jag är pro på våra träningar och nej det är inte tantgympa..!! på måndagar är det stationsövningar, onsdagar step up och torsdagar core, SÅ DE SÅ! ni ska se min högra arm, den är biff ;) och jag kan göra 13 armhäningar (inte på knä).. :D :D och om ni tyckte att det där var skryt så ska ni höra mig när jag skryter..:)

Aaa.. jag har inget mer att säga, jag yrar bara! förlåt. Hejdå :)

Snälla rara hälsningar Evelina PPP :)

Kommentarer
Postat av: Ida =)

Hahahahha OCH NEJ DET ÄR INTE TANTJUMPA. så har aggresivt =) Men släpp ut oss för fan vi kommer ju försent!! hahah =D

2009-02-10 @ 19:38:25
Postat av: Anonym

HAHAHAH XD alltså jag älskar våra träningar <3 PUSS IDA

2009-02-10 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0