Finland, nu är jag hemma xD haha :D

Hej allihopa!!
Just nu sitter jag hos min morbror som har en data som iaf inte är allt för seg :D så jag ska försöka passa på att skriva inlägg ofta, eftersom jag brukar vara här ofta.. :)

resan gick bra! men det var läskigt också.. typ i sundsvall vid högakusten bron så hade en lastbil kört på en älg.. och vi var den första bilen som kom dit efter olyckan.. och det fanns inga varningstecken alls så vi körde på som vanligt.. helt plötsligt ser vi en älg ligga mitt på vägen?! den låg där och sprattlade och kom inte upp.. så vi var tvugna att vänta på att polisen skulle komma för vi kunde ju inte köra förbi älgen, den skulle ju stressat sönder.. :/ stackars älg! och polisen som kom hade ju inget vapen med sig för att skjuta älgen så den låg där och led :/ och det bildades kö, ungefär 6 lastbilar var bakom oss och flera personbilar.. sen sa polisen att vi skulle ta gamla E4:an för att sedan kunna komma ut på motorvägen igen.. alltså det här var as läskigt!! Älgar är stora bjässar!! alltså, tänk om vi bara hade kört lite fortare, eller om älgen bara gått över vägen lite senare så skulle det kunnat vara oss den krockade med.. och det hade ju blivit mycket värre.. vi hade blivit mos :( läskig tanke!!

Men nu är jag framme och ska snart basta!! <3 :D planerna inför imorgon är väl att vila och kanske åka långfärdsskidor :D mycket skojigt! :D sen kanske från söndag-tisdag ska vi åka slalom.. vi ska iaf köpa tredagarsliftkort :) vi får bara se vilka dagar det blir att vi åker... under resan var det ungefär -23 grader, och det kändes dubbelt så kallt och ba fick typ frost i halsen, gott <3 :D hoppas det blir lite mildare haha :D

Men nu känns det färdigskrivet för idag :D och ni som fick sportlov idag, ha ett bra sportlov :D njut!! :D

Skallepär... gick det bra med katterna idag? :)

PUSS PÅ ER MINA SMÅ RENBEBISAR <3 :D


Kommentarer
Postat av: Skalleper

Det gick helt utmärkt :D dom gillar öl <3 :D

2009-02-21 @ 20:13:28
Postat av: Nathalie

Saknar dej min ren! :)

2009-02-22 @ 23:34:52
Postat av: Nathalie

Saknar dej min ren! :)

2009-02-22 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0