Idag har jag namnsdag, säg grattis! :D

Inatt har jag sovit 7 timmar och 42 minuter :D och det kändes som en sovmorgon när jag vaknade..det var skönish.. xD Idag har det varit en jätteskön dag!! först hade vi svenska, det är så.. aa.. jag vet inte.. det suger iallafall. Läraren bara viskar åt oss och säger att vi inte ska fokusera på saker hon nämner? varför nämner hon dom då? -.- man blir bara irriterad och då tappar man koncentrationen och sen slutar det med att jag nathalie och emelie turas om att klä på oss min sjal och leker muslim..(y)

Jag slutade vi lunch idag, det var sköööönt!! Jag och Ida åkte in till stan (södertälje) och kollade runt lite.. vi letade efter alla hjärtansdag presenter och hårfärg till Ida, men vi köpte ingenting av det.. sen bestämde vi oss för att gå mot stationen och vi hade fem minuter på oss tills tåget gick.. så först tog vi det ganska lugnt, kände ingen panik.. efter ett tag kom vi på att vi hade bråttom!! fast vi fortsatte gå(?)..sen när vi ser att tåget står kvar på sin plats så börja vi springa, eller rättare sagt lunka.. och vi trodde vi sprang as snabbt, sen precis när jag når fram till dörrarna så glider tågäcklet iväg! Ida&Jag var båda trötta vi det här laget och var tvugna att andas xD..
Evelina (andas) aaaaah...Ida, pissa på mig!
Ida (andas): aaah.. vänta....snart..
Evelina: JÄVLA MUTTA (andas,andas)!!!!!!
sen fick vi vänta på nästa tåg.. det var inte kul (björn gustafssons röst)..

and now sitter jag här och ska snart iväg på core med min gladiator Ida! :D
och jag måste bara påpeka att helena och andreas är sköna typer xD hehe..:D om ni vill komma in på djupare tankar kring livet kan ni ju alltid besöka helenas blogg; eskaton.blogg.se (ibland yrar hon) :D

Ni måste kolla, kolla extra nog på 00:44.. när han kommer in i affären, så fin :D http://www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4

PUSS! <3 :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha, leka muslim.. ;D

2009-02-12 @ 19:48:22
Postat av: Nathalie

Hahaha, leka muslim! ;D

2009-02-12 @ 19:49:11
Postat av: Evelina

Hahah, i like the game :D

2009-02-12 @ 20:31:21
Postat av: Ida

hahahah hur fan kan man bli så trött på biten vi lunkade..

2009-02-13 @ 09:12:08
Postat av: Helena

Aw, ni är också assköna ju :) Muslimer hela bunten! "Varför ska jag göra det?

Jag är muslim, vi gör inte sånt.." ;D



Ps. Jag yrar aldrig :)

2009-02-13 @ 21:33:31
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: Helena

Och grattis i efterskott :P

2009-02-13 @ 21:34:08
URL: http://eskaton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0