Jambalaya, jag längtar..

Just nu vid detta tillfälle sitter jag i skolan och har en lång jävla håltimma.. och jag är så hungrig! det går åt krafter när 13.37ewe åker skridskor.. ida&jag var as bra, jag lovar :O ni ska få se bilder sen jag kanske laddar upp senare idag :D vi ramlade inte en enda gång! vi körde rinkbandy med klubba och allt :O ballt. jag gjorde en assist *raggarminen*
ida och marianne sitter brevid  mig just nu och marianne tycker att jag ska skriva om hur tråkigt jag har.. men tyvärr det går inte att beskriva med ord, överdrivarN^  och jag är helt frusen =/ det är bara synd om mig.. och matsedeln syns ju fan heller på tullingegymnasiums hemsida.. balle tycker marianne,ida och evelina.. nu när jag sitter i mina skrivande stunder så märker jag att ida är så aggresiv självaste motsatsen till marianne som är lugn och använder vårdat språk, precis som den beteendevetaren jag är. om jag ska dra en hypotes över det hela så tror jag att ida skojar lite, men marianne skojar fan inte.

btw dom är gnomar, dom säger att vi ska äta jambalaya idag (y)!

Ida: - jamabalaya vad fan är det?
Marianne: - seså, nu ska vi inte ha fördomar, vi måste uttveckla våran matkulturella syn på omvärlden!
Evelina: ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åt en pizza idag.

2009-02-11 @ 19:55:31
Postat av: Anonym

..Okej, var den god då? :D

2009-02-11 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0