uuh :D

Tandläkaren gick bra! fast det var ju inte så mysi.. dom bedöva inte min käft men dom la in plast på dom tänderna längst bak.. det gjorde inte ont :D fast jag hade typ torr-rullar i munnen som gjorde allt snustorrt! tänk er eran mun utan saliv.. det var inte en cool känsla, men jag fick vatten efteråt!! :D efter tandläkaren fick jag sedan reda på av Ida att vi hade håltimma till 12.. det innebar bara en sak. LUNCH PÅ NANCYS <3 :D.. och Ida&Viktor (åt lunch med dom) är så söta och då ler jag åt dom och det leder till att jag får ont i käkarna, så mkt ler jag!! :D eller så kan det ha vart för att jag precis hade varit hos tandläkaren.. men Ida&Viktor ni är söta iaf! :D

imorgon har jag matteprov, hoppas att det går bra!! :D men jag hatar skrivsalen alla ba sitter där och typ lökar sönder och typ andas för mycket..!! det är en oevelina miljö..

alltså jag måste ge ida en tid i rampljuset nu.. alltså Ida är så bäst!! alltså jag kan inte sluta garva när jag är med henne, hon är så klockren XD.. haha.. idag satt jag och kryssa i hennes bok vilka sidor vi skulle läsa och sa sedan till henne att hon skulle ge mig sidorna så ba; åh, tack evelina för att du gör mina läxor! HAHAH XD alltså ni måste vara insatta för att förstå.. Ida tycker att jag har/är; damp,ADHD,dyslexi,okontrollerbar,cp,störd.. jag glömde säkert massa nu, eller vad säger du Ida? så när jag hjälper henne kan man aldrig lita på att det är rätt.. xD och vi har nu slutit en pakt ida och jag..tillsammans är vi team!

och imorgon slutar jag 10:10.. och då ska jag hem fort som fan och sova <3! inatt drömde jag att hela min spanska grupp var på en lektion, sen så var Ida också där.. och jag kommer in i rummet och maarja kollar på mig men jag är cool och ba sätter mig brevid ida.. så presenterar maarja mig och säger att jag är en ambiös elev som läser spanska steg 3 och att resten av klassen kan fråga hjälp ifrån mig (fast dom också läste spanska steg 3).. sen går ida och jag ut från klassrummet och så kommer någon ifrån klassen med en lapp och på den står det: ...stor du har blivit  och lapppen var från ponkis XD HAHAHAHAH.. alltså jag är så kul! :D en gång berättade viktor (idas kille) att han drömt att jag gått förbi hans julgran så ramlade alla barren av... xD...

men ni, det blir för mycket av det goda om jag fortsätter.. Det är en dag imorgon också <3 :D

Puss :D




Kommentarer
Postat av: zkalleper- kattvakt- pakt

hahahahha asså evelina det e så stört att läsa din bloggXD tack för tiden i rampljuset :) hahah och ofta viktor har drömt att du gick förbi hans julgran?! nu måste jag sova efter detta tröttsamma matteprov=) godnatt <3

2009-02-18 @ 11:45:20
Postat av: Anonym

Hahaha, varsågod :D Jag sov också, sov från ett till fem nu as skönt :D :D

2009-02-18 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0