moi! :D

Tjoho!
Idag har jag åkt snöskoter med en släde så att alla skulle få plats på våran lilla "safari" som mamma säger.. det var kul, men kallt!! vi grillade korv och jag&min broder åkte även snöskoter :D men ansiktet kändes typ som en icecub med reqiet lvl...så kallt var det :( och imorgon ska jag,markus och mattias åka skidor, och jag ser fjället vi ska åka på nu från fönstret :D från imorgon till på tisdag ska vi åka :D jag längtar!! la reina i backen :D och nathalie bara för att göra dig glad kan jag nu säga att jag såg renar idag :D min morbror (som är renskötare) hade några i en bur på en tomt xD haha :D :D

och nu skriver jag faktiskt från min mormors data, och den har ju damp, laggar fast hela tiden! :( det här inlägget har tat mig lång tid nu!!
för denna dator tar det ungefär:
7sek för att ta upp en msn ruta
3sek för att ta bort en bokstav när man skrivit fel
15min för att logga in på msn..

P.S detta kanske tillochmed är underdrivet, så nu ska jag sluta innan jag får spader..

Hejdå <3 :D Moikka <3 :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill att du ska komma hem Evelina! :( När kommer du?

2009-02-22 @ 11:44:31
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nemen ååh, ta en massa bilder därifrån

och visa mej när du är back! :D <3

2009-02-22 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0