hola<3

Välkommen! :)

Det är inte mysigt att vakna 05:45 som jag gjorde imorse.. alltså blä för att gå upp ur sängen på morgonen, det är alltid så kallt :( och det gjorde det inte lättare med att jag inte hade bestämt vad jag skulle ha på mig kvällen innan (det brukar jag göra, det sparar tid :D..) men nu på senare tid har jag slutat med det typ och det har lett till att jag får kuta till tåget på morgonen.. BLÄ.

Jag är verkligen trött oavbrutet! Idag innan lunch hade vi två lektioner och jag somnade på båda!! Du vet när ögonen så gärna vill blunda så vill inte huvudet det, sen så vinner ögonen och man somnar men sen vaknar man av att huvudet ramlar..? det är jobbigt! Så idag ska jag försöka lägga mig tidigt så att jag orkar med skridskoåkningen imorgon som vi typ ska få betyg i (?) och det kommer ju gå så himla bra!  Jag måste verkligen tagga till och visa Dick mina skillz. Och det ska bli så underbart att ta på sig sin vintermössa igen och se ut som en skallepär. längtar

ha en fortsatt trevlig afton, and i know you jizzed in your pants :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0