Varma hälsningar från skalleper !

Hej här är en hälsning till dig Evelina innan du far till Finland ikväll! / Ida

Jag och Nathalie hoppas att du kommer ha det väldigt trevligt i ditt hemland och att du kommer åka mycket skidor, det behövs nu när du inte kommer träna på måndagar och torsdagar.. och i ärlighetens namn kommer jag nog inte heller att gå :( :$ jag vill inte stå där med alla 50+ are och försöka passa in. Det är lättare att passa in när man har dig där, då slipper man bara skämmas hälften så mycket. Och du behöver ej vara orolig, dina katter kommer att vara i tryggt förvar haha, det är ju ändå jag som tar hand om dom :) förövrigt så minns jag när jag var kanin vakt för några år sedan och kaninen blev uppäten av en räv :( helt seriöst.. får hoppas att den historien inte upprepar sig :) När du kommer tillbaka kommer katterna vilja ha mig där hela tiden, dom ska härdas, dom ska få.. ÖL :) nejje. Om några timmar ska jag till doktorn och dom ska undersöka min hand.. jag hoppas verkligen att det var höger hand jag hade ont i, det var så länge sen jag hade ont. =) Men nu ska jag avrunda detta inlägg.. jag är mästerbloggarN. Så tillslut:

1. ha så kul njut av finland
2. nathalie hälsar att du ska rida på renarna.
3. jag ska festa med dina katter

HA SÅ KUL :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gootbai evelajna hirtunen! I r kanske gonna sakna dig <:( kanske... fast antagligen inte då du ändå har slutat prata med mig, bitch. Men ha det bra i det finalandia!

Nu blev jag av någon mystisk anledning sugen på vp... :> skar'u me Ida? :D Like we used to do ;D :D

not :(

2009-02-19 @ 19:49:43
Postat av: IDA

SEBBE! VP NÅGON DAG <333

2009-02-21 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0