NOTHING COMPARES 2 U

Godkväll pysslingar. Idag har jag verkligen inte fått någonting gjort känns det som.. Eller jag känner nog inte bara så, det är så! Jag vaknade runt halv 2, men låg kvar i sängen och drog mig till halv 4... Det är det jag gör, det jag är bäst på :) och på en timme hinner man bli lagom hungrig och då är det redan dags för middag! HAHAH, mat xD...

Idag har jag busat med lilleman med. Mitt nya intresse.. reta små barn. Misson completed ryter jag ut när barnet gråter.. Idag åt jag chokladtårta... den var en gnutta smulig.. men okej. Fast mina grejer jag bakar är muchox1000 gånger godare. Jag har liksom det i kroppen. Mät inte allt så jävla noga, kör bara! Häll i lite grejer du tror passar ihop i en härlig aromblandning.

Natti nu. <3 :D



Kommentarer
Postat av: jenny

Men ovanligt att lilleman gråter? han gråter ju om man frågar om han vill sjunga singstar ju ;O då ska man leka älg ^^P

2009-07-10 @ 19:09:27
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahha du är ju fan sjuk XD :D

2009-07-10 @ 22:03:45
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0