TVÄRTOMSPRÅKET :)

Igår eftermiddag åkte jag hem till kusinas för att sova där, mys blev det med mangos och marabous nya summer edition med jordgubbar till filmen Supersugen, vi har sett den förr men den är så jävla rolig XD chica chica yeah, fake ID, fake ID *cp min* & pretend that he's your little sistaaah hahaha :D så jävla fula XD
Vi la oss efter ett någon gång tror jag, !!! väldigt tidigt för att vara jag under lov !!!!! för att vi skulle upp vid 9 för att först åka till banken för att fixa något men Jennys studiebidrag och efter åt vi lunch på nancys, älska! Halv 12 tog vi bussen hem till Jenny och åkte sedan till Malmsjön och pressa :) DET ÄR SJUKT VARMT (nu med klockan kvart över 2 på natten, jag vet inte vad jag ska göra, har på mig så lite "kläder" man kan ha på sig ändå är jag helt övervarm,
när är man nöjd? :S) Iaf, tillbaka till dagsljuset.. Halv 4 åkte vi hem från stranden för att Jenny skulle hinna göra sig i ordning innan hon skulle på bio med sin älskade joakim och några fler :) och mamma och mattias kom och hämta mig påvägen hem från jobbet :) skönt.

När jag väl kom hem gjorde jag ingenting.. bänka mig framför datorn. Övervarm, trött, irriterad och rastlös dunkade jag musik och la mig på golvet.. Jag somnade och sov i typ 40 mintuer och hade sjukt ont i foten när jag vaknade.. Det var nått märke på den, den låg väl tryckt mot något.. Men jag rekomnederar golvet :) det är inte lika varmt och man känner sig fridfull.. typ ? :D

 Jag har kännt mig lite konstig igår och idag... :( Något typ hänger över mig.. men jag kan inte sätta ord på vad det är.. Är väl nere i nån jävla dal igen.. :( Samtidigt som jag är glad, på riktigt,  är jag ledsen.. Jag saknar min pappa. Ni kan inte inbilla er.. Jag och Helena J har kommit fram till att det finns så många känslor, t. ex denna som jag har nu som inte har någon "vanlig" känslas namn ex. trött, arg, kär osv och vi behöver fler namn åt fler känslor som är namnlösa.. Eller så börjar vi beskriva våra känslor med ord. Jag tror iallafall att det är viktigt att få prata ut om hur man mår för att det ska lätta från axlarna.. och inte hålla inte på allt. Att inte "tala ut" får mig att känna mig som en uppkörd anka i en stjärt.

Allt vi har är Kärlek, tro och hopp. tänk lite runt det.... Jag hör fåglarna kvittra just nu.. Undra vad dom sjunger om :)

I onsdags hade Caroline och jag tänkt att åka till stranden, men vi sov tyvärr bort förmiddagen så vi bestämde oss för att åka till ministan istället... Och yes, jag hittade fina kära saker.. :) Jag har inte orkat fota än, men det kommer väl :) Från bikbok köpte jag;
ett par mörka jeansleggins
ett par leggins med pluppar, nitar ungefär :) jag hjärta nitar :D
ett blommönstrat linne
en blommönstrad kjol


en tjej batman t-shirt från blend (på bild :) )
och en guldig dödskalle klocka ifrån ur&penn :D

Och idag (klockan är 02:41 = fredag) ska jag kanske till frisören och kolla om dom skulle ha tid att slinga mitt hår ljusare :) Det är det första jag ska göra.. sen ska jag hem städa mitt rum och dammsuga huset :) Sen senare ska jag åka till Tumba och vara där med några påfåglar :)

Nu får det räcka för inatt... Jag ska nog bädda sängen nu och börja sova :)

Godnatt individer :) <3 :D



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej gumman, saknar dej! :)

Vad gör du på söndag? <3

2009-07-03 @ 21:41:55
Postat av: jenny

chicka chicka yeah, fake id, fake id! min nya favorit Xd älska mcLovin Xd



fin bild btw :D

2009-07-03 @ 22:42:51
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: alexander

OCH STÄDA RUMMET EVELINA, Du måste ta tag i rummet:O inte okej! :D

2009-07-06 @ 02:00:29
Postat av: Evelina

Hahaha, Mclovin <3 :) Tackis kusinis :) <3 :)



ALEXANDER JAG SKA STÄDA RUMMET NU NAKEN!!!!!!!!!!! med låten åh vad det är skönt att vara naken <3 :D

2009-07-07 @ 14:31:51
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0