LAN

MEN TJA.

Sry, för dålig uppdatering :(

WAAIIH, jag vet inte vart jag ska börja :O
Men kör lite snabbt... :)

Skolavslutning Onsdag Jag tror att jag åkte hem till Emelie senare på eftermiddagen och sedan åkte vi och mötte Henrik, Roope och Lukas (?) vi åkte iaf skateboard eller rättare sagt longboard, och jag var faktiskt as grym! :D gled.

Torsdag vaknade jag upp hos Emelie, jag åkte hem vid halv 4 kanske för att hämta nya kläder, duscha och käka sedan åkte jag tillbaka till Murran... :) Vi skulle egentligen ner till Brosjön där det var många från våran skola tror jag (?).. Men vi (Emelie, Jag, Lukas & Roope) åkte hem till Roope istället :) Där grilla dom lite korv och myste!

Fredag Emelie och Jag åkte hem till mig... Vi fick tokryck och sminkade och gjorde om oss till rockare. Jag hade en stor stjärna runt ögat, vofflat hår, BH:n ovanpå linnet, trosor ovanpå legginsen, ett rosa band runt benet och hårband på skallen :O Sedan gick vi faktiskt ut så... xD fy fan, dom på videobutiken tyckte att Emelie såg ut som Pocahontas och Jag som Kiss.... (Y) ? Sedan kom vi hem med en påse chips och en cola och vi satt och spela guitar hero world tour i 4 timmar... Det var riktigt skoj, sedan var båda övertrötta och höll på att filmer på toaletten XD hahaha.. inte coola.

Lördag Emelie åkte hem.. Efter att hon åkte hem vid halv sju så gjorde jag inte så mycket... Åt godis. Mmm :)

Söndag/måndag Nytt sov-rekord. Sov till 4 på eftermiddagen!! :D Sedan var jag uppe och lana med Alexander till klockan 6, och sen satte jag på TV:n och kollade på Sjunde himlen !!!!

Måndag JennyPennyLenny kom till mig :D Hon var fan kämpe hon var uppe till klockan fyra inatt! :D Vi satt och kollade på Awake på moviestream och den var rätt bra typ :) Typ om en grabb som skulle operera sig, och han blev sövd men han var fortfarande medveten och kunde höra och känna det läkarna gjorde, och läkarna var typ skurkar och ville döda han... Aa kolla på den! :D

Idag vaknde Jenny och jag upp hemma hos mig vid halv ett kanske... sedan gjorde vi inte mycket, åkte hem till henne vid tre :) Och vi har inte köpt mitt sommarlovs kort än så jag var tvungen att skicka sms-grej, och precis precis när bussen kommer så raderar jag sms:et, inte med flit :(


Kommentarer
Postat av: alexander

awake va inte så bra :(

2009-06-16 @ 23:29:55
Postat av: jenny

fint inlägg evelina, det var på tiden!

Snart blir du poet!



de jag gillar nmest var nog bilde..men mig på, den är underbar, kan inte slita mina vackra ögon från den :)

2009-06-16 @ 23:30:52
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jo, filmen blev typ bra när man fick se att hon också var skurk.. det var typ det som gjorde filmen! :D

2009-06-17 @ 16:43:12
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Saknar dig! Vi måste fan hitta på nåt.. :( <3

2009-06-18 @ 20:45:33
Postat av: Evelina

Saknar dig med! <3 :( Jaa.. Vi kan väl ta en glarre nån dag ? :D

2009-06-19 @ 02:56:52
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Anonym

evelina du är hemma HELA dagarna och ändå skriver du inget inlägg, vafan ska jag läsa på jobbet? :'( </3

2009-06-23 @ 08:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0