STUDENT/FÖDELSEDAGS FIRANDE :)

Hallojsan!!!! :D

Idag var jag i skolan för första gången på hela veckan, så min vecka har varit rätt kort!! :D fantastiskt!! :D Och idag gjorde jag inte ett piss i skolan... finns typ inget kvar att göra :) Och sen senare när jag kom hem så åkte vi och fira Samira som tog studenten idag!! :D Mysipysi.... :) Och idag fyller min bror 14 år, han är stor :D Får snart köra guzz(ar) och grejer!! UUhh UUhh :D :D Jag älskar han så mycket!! <3 :D Hinner inte skriva så mycket mer idag, och jag känner att jag tappat glöden i mina inlägg.. det är typ bara "hej idag har jag åkt inlines" inte, "HAAAAAAAAAAAJ, jag åkte inlines idag och var såååå grym, typ som en turtles som glider fram på sitt skal"....

Nej, detta måste komma tillbaka, för nu är inte bloggen jag längre!!! Och måste bara säga att smårgåstårta är så sjuuukt gott, alltså jag åt inte bara, JAG MÖLDE I MIG! No limit. :D Och så tycker väl det flesta att det är trevligt med lite bilder på bloggen? :D Am I right?! ;D Så jag har tänkt att börja ladda in en bild i varje inlägg...

Aa... det är JAG på bilden... kanske ni tror att det är ett 10-årigt föl, men nej det är 16-åriga jenni evelina hiltunen på bilden :) TACK OCH GODNATT! :D <3 :D



Kommentarer
Postat av: Jenny

köra guzzar ;O alltså evelina, a big nono! hahaha

2009-06-05 @ 14:35:55
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahaha, men YESYEEEEEEEEEEEEES

2009-06-05 @ 20:00:23
URL: http://evelinahilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0