EMELAJ IDAG :D <3 :D

Jag är typ fuckad i huvudet... jag typ kämpar för att vara uppe i 24 timmar, fråga mig inte varför :( och om jag skulle vara uppe i 24 timmar så skulle jag behövt varit uppe till 6 på morgonen, jag somnade vid fyra... 22 timmar?!??!?!?!? helvete :( sedan sov jag i tre timmar, dvs till klockan 7 och sedan satt jag ifrån klockan 7 typ till 9 och gjorde ett arbete klart... :O Jag är så jävla tapper.... Sedan somna jag vid 9 och hade väckning vid 2 typ... fast sov lite mer :) sedan skutta jag in i duschen för att bli piggare och volía lite piggare men sjukt hungrig :O Inte ätit på typ 24 timmar, nej men typ :O Så snart efter att jag klätt på mig ska jag bahhH äta frukost :) SEN ska jag till Emelie :) Min lilla murra, jag har inte träffat henne på en hel vecka :O :O :O

Jag vet inte vad vi ska hitta på, antingen något helt tokigt :D eller mysipysi!! :) Men nu ska jag fortsätta klä på mig :D



Kommentarer
Postat av: murra

hakuuuna matataa ;D <3

2009-06-08 @ 21:22:50
Postat av: Evelina

Hahahhahah XD Min seger dans, haukuuna matata :D :D

2009-06-09 @ 18:54:13
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: berIt

naw 24 timmar är jobbigt:/ _::D:D

2009-06-12 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0