MEN ETT INLÄGG

Men det är ju update på G! ;)

Hallå i stugan, alltid ska jag inte ha uppdaterat.... men det är ju rätt fint sen när jag väl gör det! och nu är det passande.. sommartider dunkar, jordgubbar, M&M's (så att det kliar under fötterna pga, nötterna..) och dricka :) och ett barr... :D Hon och jag har varit i 96 timmar i sträck... rekord tror jag :D och imorgon ska vi också vara.... Men iaf, dagarna jag inte har skrivit något så har jag varit med min kusin, hon fyllde år :) Av mig fick hon DKNY parfymen den gröna... och så åt vi på mcdonalds BARA för att få ett glas :) och det fick vi, bannemig!

Sen.. onsdag kväll började jag vara med carro(barret).... och vi har varit på stranden hela tiden typ :D och lite färg har jag fått :) Sedan igår var jag, barret, mattias och min bror och åt på mcdonalds igen... men nu var vi där för att killarna skulle få glas :D Sen stack markus hem till ville därifrån för att vi redan var där ville bodde alltså på coola söder :) sen skulle vi gå på bio där och se Drag me to hell, men den började först 22:00 där, så vi race:a till Heron City och där började den 21:25 så det var ju perfa :D

När vi väl satt där i biosalongen var det faktiskt lite läskigt... typ scener med äckliga gummor och sånt... :S ba en slimy:ig kärring käft på munnen/hakan... INTE GOTT, jag lovar. det var inte gott! :D Sen fick vi skrattattack åt en musse som satt ett tomt säte ifrån mig, hon skratta så då börja jag skratta åt hennes skratt, så såg jag carro sitta och skratta och då skratta jag ännu mer :D ganska skönt... afan det var skönt! :)

Och kanske förlåt för det här inlägget med no sense och ingen tråd, bara jag som roa:s :D

Men... kissnödigheten vinner nu, HEJDÅ! :D Imorgon ska jag på IKEA och köpa gardiner och kanske sängöverkast och en sån där rullgardin man drar ner från fönstret så att det bli mörkt, SÅ att jag äntligen ska få sova helt utan att bli väckt av ljuset :) Och idag fick jag även reda på att vi har en 1,60 (BRED ALEXANDER) säng som jag kan få :D :D Jag är så jävla NÖJD! :D

Hejdå bönor :D <3 :D

Kommentarer
Postat av: jenny

vi måste ju va snart din lill fis! :D och tack för parrisen :D (mitt nya smeknamn för parfym)

2009-06-28 @ 14:28:01
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Och vad innebär en musse? :)

2009-06-30 @ 23:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0