0903024 KLOCKAN HAR SNABB HASTIGHET, HAR NI TÄNKT PÅ DET?! :)

Jag har kommit på att jag sover för lite, det är därför jag är så la trött hela tiden :(
Dagen i en sammanfattning är;
- Jag hade inte nationella tal som det var planerat, ska ha det på torsdag..
- ryck i matsalen för att ariel,emelie,nahalie,ida och jag typ garva sönder åt ingenting xD
- Film på ULS (som vanligt).. This is England :)
- INGEN SPANSKA! :D

När jag kom hem hade jag tänkt att räkna matte, men nej.. Vad gör jag? Jo, jag sätter mig och kollar på Twilight.. Den är ju så bra! "Edward Cullen" är ju så het :$

Och nu är jag jävligt trött, och jag längtar tills på lördag då jag redan har färgat mitt hår, jag vill se resultatet i förväg så jag vet om jag ska göra det eller inte.. men det är ju klart att jag ska göra det, jag ska inte ringa och avboka liksom.. Men se på gud.. jag är så taggad och vill bara att det ska bli bra!! Alltså hoppas hon fattar att jag vill ha slingor,slingor som syns och inte bara hej jag har färgat tre hårstrån, om ni kollar här i underhåret ser ni en slinga, fint va? ;) waist med pengar då..

Och jag vill bara ha det varmt, förstå att kunna ta på sig sin skinnjacka (fast jag inte är så stort fan av den, jo det är jag :D ) och ballerina skor, och ba tjabba, jag har ljusare hår nu också :D

Jag yrar, jag ska lägga av. Ha en bra kväll!! mys :D Puss :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, du och dina bilder av hur du kommer se ut i håret och med kläderna ;) hahaha vi är lika.. jag tänker också så nu XD

2009-03-25 @ 07:43:44
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahhahahaha..!! Men, hallå? :) we are kusiner, we ledar the same blood <3 :D

2009-03-25 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0