090320 BARA TE, GE MIG MER TE!! :)

Just nu sitter jag hemma hos Jenny, vi slingade håret nyss och det blev lyckat tror jag :) Hon sitter och fönar det nu, så har inte sett resultat än, men än så länge ser det bra ut!! Jag längtar till nästa helg då det är min tur!! Hoppas det blir som jag tänkt mig, men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det men endå vet jag hur jag vill att det ska vara x)...

Jaja... idag efter skolan åkte jag och emelie till stan och åt på nancys, mycket gott vill jag lova!! sen gick vi runt lite och kollade, och sen åkte vi hem.. :)

och nu är jag då här, och vi ska snart kolla på Twilight!! Den är ju så bra, och killen i filmen är ju så heeeeeeeet...
Så nu ska vi gå och glo på han rawr :D

God natt! <3 Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0