090322 NY MOBIL <3 :D

Yes, äntligen!! JAG HAR NY MOBIL!! :D
När jag såg den vara där på "hyllan" i elgiganten visste jag att det var den jag skulle ha xD iiu,

Idag innan vi åkte till elgiganten var jag duktig och städade mitt rum, och fy fan vad äckligt det var.. jag ska inte ens berätta vad jag hittade... Alltså, gud vad jobbigt det är att vänta på att man ska få använda mobilen... och tiden går extra sakta också... så jag vet inte vad jag ska göra?

Min hals är lite bättre, men jag låter fortfarande konstig.. typ peddo touch i rösten... (med tanke på pedofil, min kusin har klagat på att jag slutar varje ord/mening på något konstigt sätt... typ som stön ljud.. men jag hör det inte själv... XD)
och på nätterna hostar jag :( Jag fattar inte, jag brukar inte vara sjuk, och nu har det hållt i sig as länge, alltså jag kan gå till skolan och sånt, men halsen och hostan försvinner inte :( jag förstår inte? :(

Imorgon är det skola.. Det kommer nog bli ganska chill :) På ULS:en ska vi leka :) Jag längtar!! :D :D

Detta inlägg blev lite konstigt, men sånt händer! (a) :)

Snart är det Gossip Girl, och sen senare Beck :)

Ha det bra! =)


Här är la mobila <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0