090323 GODMORGON :)

Just nu sitter jag och Ida i skolan en timme för tidigt.. För att det inte går några jävla tåg, I TID, från JÄRNA. Så vi sitter här i hus 2 uppe vid datorerna och väntar på att lektionen ska börja.. cool.
och vi tror att zein nyss satt brevid oss... =) och dagens lunch är grön lasange, mums? vad är det ? :S

Imorse vaknade jag halv 7, och jag var klar as tidiigt!! :) Men jag vaknade så tidigt bara för att försöka fixa lite med min mobil, jag tror jag älskar den :D men imorgon tror jag inte att jag vill vakna så mycket tidigare för att göra det =)
När jag kommer hem ska jag räkna matte, det behövs :) och sen.. föra över lite musik till mobilen :D

Men nu antar jag att vi ska gå till hus 3 där vi har lektion och vänta ännu mer, ha en bra dag kära läsare <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0