090325 I GO BACK TO BLACK.

Onsdagar = sköna dagar.. har bara tre lektioner och en av dom är idrott!! Alltså jag tycker det är så kul xD alla tjejer dampar på varandra och bråkar om vilken boll man ska spela med.. x) hahaha.. t. ex idag var det tjaffs om vi skulle spela med en lätt volleyboll eller en riktig volleyboll.. och jag var en hejare på att köra med den riktiga bollen och det gjorde vi väl för det mesta.. nästa idrottslektion ska vi brottas eftersom att vi missade det när vi var på APU.. Det ska bli skoj!! :D

Imorgon har jag nationella i engelska.. tal.. hoppas det går bra :D. och jag har sovmorgon imorgon! :) as skönt.. tänk er att få vakna tjugo i 7 <3 :D

Jag är helt borta i skallen, något är inte bra men jag vet inte vad.. Jobbigt.. Jag behöver en kram.

och jag får damp på alla skolarbeten som måste in, ULS, Spanska, Samhälle, Geografi redovisning.. :(
Jag som tog fram min kalender igen och trodde jag skulle bli bra, men nej. Den hänger ju inte med mig på lektionerna..

Snälla vår kom fort.

JAG KOM PRECIS PÅ ATT DET ÄR LOV SNART :O OFTA, seriöst. Det är as snart!! GUD, vad skönt!! Glädjeskutt på det!! :D föresten vet jag inte vad jag ska göra på lovet.. sova :D och jag vill gå på bio :O men jag vet inte vilken film, men bara mys att göra det :D

och hela dagen idag har jag trott att det varit torsdag.. jag är så lack, varför kunde det inte vara torsdag? så att det snart skulle vara fredag, sen helg, sen slinga håret.. :D och få sova lite.. :)

Ha en bra kväll mina vänner!! :)





Kommentarer
Postat av: Helena

Alla är så envisa i vår klass... Gympan idag var the shit :)! Hur som helst.. Jag trodde också att det var torsdag idag, varje gång jag insåg att det inte var det blev jag lite mer deprimerad :(

2009-03-25 @ 22:58:33
URL: http://eskaton.blogg.se/
Postat av: Evelina

Eller hur!!! Fan, kan dom inte bara ge med sig? XD jag värgar att göra det liksom :D



Man blir beskivken.. men idag var det trots allt torsdag!! :D

2009-03-26 @ 23:12:12
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Emelie

vem fixa så våran klass fick ha brotting? ;) OH OH OH

2009-03-27 @ 00:04:19
Postat av: Anonym

Sv: Nope. jag satte den i en hylla ;) mohaha

2009-03-27 @ 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0