090326 SOULMATE <3 :D

Idag var det då torsdag, =) och emelie och jag har ägt hela skolan så hårt. Vi spela typ in 6 olika videos. En där Emelie frågar ut mig om saker som jag bara måste komma på svar till xD En där jag leker utveckligsstörd. En där emelie sitter och filmar och jag tror hon tar kort, så säger hon; se ut som en groda sen ba skratta sen ba tja du filmar ju och en där emelie sjunger och jag mimar :D Och två stycken musik videos där emelie och jag själva har gjort en tolkning av låten "giftig", riktigt fin <3 Och en där emelie är barbie och jag ken, riktigt dirty. Fan vad pedofil jag låter på den videon, så jävla sliskigt och äckligt. Men emelie och jag we belong togheter. så vad har ni att säga till om? inget :)

Och ingen spanska imorgon, men labb.. = att jag slutar typ vid halv 4..

Sen kanske ida och jag ska våga oss till solariumet.. =) och jag måste göra klart ULS.. :) som egentligen ska vara inne imorgon :) men, jag orkar inte :)

Nu är klockan rätt mycket, så det är dags för mig att dra till la sänga.. ska bli mycket skönt må jag säga mina påfåglar :) puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0