090331 SISTA MARS :)

Blä. Jag är nog världsbäst på att skämma ut mig. Idag skulle jag, nathalie och ida gå till cafeterian för att dom skulle köpa godis (jag äter inte godis :D sen tillbaka till sportlovet, ballt va? xD).. dom köpte iaf pingvinstångar.. och när ida fick tag i sin stång så tog hon den och daska mig i skallen med den, as hårt. Det blev helt tyst för att det ekade så mycket från min skalle. och folk glodde.. vad händer? JO, jag och ida börjar as garva och jag typ skakar sönder där framme vid kassan och sen inser jag att jag inte kan hejda mig och att jag måste gå ut, så jag tog håret framför nyllet och halvsprang ut XD när jag väl kom ut så vek jag mig mot fönsterrutan och försökte få luft. fan gjorde du ida? xD Alltså vi har så kul, verkligen!! :D fatta få en pingvinstång i skallen när man står helt lydigt? :O inte okej.

Och på matten fick vi skrattattacker igen, för alla vi tre sitter och leker att vi förstår matematik. fan är det för nått? vi förstår ju ingenting alls. till slut kollar vi på varandra och inser att det är dags att ge upp.. och istället börjar vi bara skratta så att sirwa, jag, nathalie och ida kallar henne Sirwuz säger till oss att sära på oss.. och äcklig som jag var så lekte jag att dom störde mig.. så det slutade med att ida och nathalie fick gå ut :) INTE JAG :D jag som alltid annars har fått skulden fick INTE det idag :D shululuuuu :D

Och spanskan var typ okej. Inte lika hemsk som den brukar vara :) och jag hann med 24 bussen till La Tullinge.. :) perfekt. När jag kom hem så åt vi först mat, sen fika vi för att lilleman fyllde 5 år. gz. Alltså inte ens kul att fylla år nå mer. jag ska sluta fylla år :) vill vara 16 nu :D

Ikväll är det också Desperate Housewives, jag längtar som vanligt. Och jag ska väl pluggish lite spanska också. Jag orkar inte börja med den. det suger. Vill sova tidigt idag, för imorgon är det tidig väckning. men man kan ju chilla lite med att sminka sig eftersom idrott är första lektionen :) och vi kanske inte har brottning som jag tidigare sa :( vi kanske har step up/spinning, och spinning?! DET SUGER SÅ HÅRT. Jag hoppas på brottning.

Jag yrar säkert nu, men jag vill pierca mig :O Alltså, kanske typ i läppen, men på sidan och inte ha en ring, utan en halv ring med två pluppar, så att plupparna bara sticker fram. Men det känns så oevelina. Så det blir nog inte av :) Men alltså. aa.. jag är taggad på nått iaf, typ.. kanske.. men endå inte. Så nej, det ska jag inte :D eller? :S

Aja, jag ska väl söka lite fakta om el flamenco hos min vän wikipedia, eller kanske pandapedia? :)


imorgon är det första april, och jag kommer luras så hårt.











Kommentarer
Postat av: Jenny

LÅNGT INLÄGG!!! = jenny orkar inte läsa så mycket XD haha. men jag läste att du fick en pingvinstång i skallen :D

2009-04-01 @ 08:20:13
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Postat av: Evelina

wow, jenny klara första versen :D

2009-04-01 @ 17:19:26
URL: http://evelinahilten.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ingen piercing i läppen! :) det är oevelina haha

+ de andra kmr säkert typ "hon härmar oss" hahahahhahahaah, :D

2009-04-01 @ 17:39:37
Postat av: Jenny

Sv: hahaha, juste :D de glömde jag ju :D men jag hade inte på mig den, jag ångrade mig, kom jag på nu när det är för sent ;O hahaha

2009-04-01 @ 17:47:50
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0