100309 JAG BEHÖVER SOVA :).

Vid Arbetsförmedlingen gick det väl bra.. Jag lämnade in mitt CV på olika ställen och vissa verkade faktiskt bra!! :) Och jag hatar när jag ska hem från Södertälje.. Jag kollar aldrig tåg/buss tider hem och samma misstag hände även idag!! Så jag ringer mamma och frågar när det går tåg, och hon sa att tåget gick 18:56 och det var bara 6/7 minuter kvar tills dess.. så jag fick ta till springen med mina klackskor, och det är ju snorhalt på marken!! :O men jag kämpade mig fram, höll på att stryka en gång men tack och vare mig så klarade jag mig :D Sen när jag kommer fram till stationen så är tåget borta? och klockan var prick 56, och det var inte en skymt av tåget!! ni anar inte hur mycket jag ogillar att bo i Järna när det gäller tåg och buss grejs. Så mamma var så snäll och kom och hämtade mig <3

Och idag rapade en kille mig nästan i ansiktet och jag hatar rapar, det är det värsta som finns!! Så ni, rapa aldrig i min närvaro!!

Och nu är jag så trött så jag måste gå och lägga mig!

Ha det bäst <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0