130309 FREDAG.

Idag var det sista dagen på praoen.. Det är skönt att få komma tillbaka till skolan samtidigt som man vill stanna kvar på prao:n.. Efter prao:n åkte jag och kusin Jenny till Stockholm och handlade lite.. =) Det var roligt!! :D Jag hittade tre högmidjade kjolar, ett par "jeans", två t-shirts och en tröja!! :D Jag kom hem vid halv 8 ungefär, så efter att jag kommit hem har jag gjort mycket alls.. ätit lite och kollat på tv :) och mina trampdynor är helt platta känns det som, typ slut på luft.. Dom pumpas väl ut under natten antar jag :D och imorgon måste jag fortsätta på min APU-uppgift + städa rummet... :) Ha det bra! Puss&Kram <3 :D

Jag la nyss in lite bilder från mobilen, NJUT =) :D fy fan xD

 
Ida, jag, Ida&Jag :D <3 :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0